Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a toyotaemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el

Toyota Camry Hybrid


GARANTÁLTAN LENYŰGÖZŐ

Az új Toyota Camry Hybrid a modern autótervezés látványos diadala, amely finoman keveri a szedán formavilág kifinomultságát a kupék időtlen stílusával. A kényelmes futást és a lelkesítő menetdinamikát az új hibrid hajtás és a TNGA padlólemez garantálja. Egy hibrid vezetése sosem volt még ilyen izgalmas.

 


ÉLVONALBELI HIBRID TECHNOLÓGIA

A hibrid rendszerek úttörőjeként a Toyota már több mint 20 éve fejleszti és tökéletesíti technológiáját. A Camry Hybrid a legelső modell, amelyben megjelenik e hajtáslánc legújabb változata. A dinamikus és takarékos, 218 lóerős 2.5 Hybrid Dynamic Force e-CVT rendszer teljesen új szintre emeli a hibridek vezetési élményét.

 

A VEZETÉS ÚJ DIMENZIÓJA

Az új Toyota Camry Hybrid mindent megváltoztat. Lélegzetelállító formavilág, kivételesen kényelmes rugózás, prémium anyagok, gazdag felszereltség, a legmodernebb technológiák és kimagasló teljesítmény; mindez együtt minden eddiginél élvezetesebb autózást kínál!

 

01 Erős és elegáns

A teljesítmény számokban kifejezett értékeivel lehetetlen visszaadni az új Camry vezetési élményét. A negyedik generációs, 2,5 literes Hybrid Dynamic Force hajtás minden sebességtartományban készségesen és dinamikusan gyorsítja az autót, és a Toyota New Global Architecture (TNGA) padlólemez alacsony súlypontja és tökéletes súlyelosztása miatt a Camry mindig kezesen viselkedik. A karakteres szedán karosszéria eleganciáját egy csipetnyi kupés lendület fűszerezi.

02 Business class

A Camry a szegmens egyetlen olyan autója, amely olyan komfortot kínál, ami sokáig csak a luxuslimuzinok kiváltsága volt. A hátsó üléssor kartámaszába épített kezelőfelületen az utasok nemcsak az audiorendszert és a klímát, hanem még a hátsó szélvédő árnyékolóját is beállíthatják. A motorosan dönthető hátsó üléseken minden eddiginél kényelmesebb az utazás.

03 Utastér – kompromisszumok nélkül

A karosszéria egyedi sziluettje és formája az autó utasterének sajátságos karakterét is meghatározza. A vezetőt és utasait körülölelő térbe nem tolakodik be külső zaj, és a kabin kialakítása minden utazást kellemes élménnyé avat. Bármerre pillantunk is, mindenütt gondosan megválogatott anyagokat láthatunk, amelyek méltók a Toyota zászlóshajójához.

 

ÉLVEZET VEZETNI

Az új Toyota Hybrid volánja mögött minden kilométer igazi élvezet. A fejlett hibrid hajtás, az innovatív TNGA padlólemez és a rengeteg biztonsági rendszer felejthetetlen élménnyé varázsolja az autózást. Olyan élménnyé, ami minden érzéket egyszerre kényeztet.

 

Új hibrid hajtás

A modern, 218 lóerős 2.5 Hybrid Dynamic Force e-CVT rendszer páratlan vezetési élményt kínál. Már alacsony fordulatszámnál is maximális teljesítmény áll rendelkezésre, hogy Ön minden sebességtartományban élvezze a vezetést, ráadásul a dinamikus gyorsításhoz rendkívül alacsony üzemanyag-fogyasztás társul.

TNGA padlólemez

Az új Toyota Camry Hybrid a különleges TNGA platformra épül. Az alacsony súlypontnak, a fejlett kettős lengőkaros futóműnek és a rendkívül merev karosszériának köszönhetően az autó alig dől meg a kanyarokban, így hihetetlenül dinamikusan vezethető. A remek kilátásról a mélyre húzott motorháztető és a vékonyabb első oszlopok gondoskodnak.

Fejlett technológiák

A Camry legmodernebb technológiái minden utazást kényelmesebbé varázsolnak. A fontos forgalmi információk három helyen is leolvashatók: a Toyota Touch® 2 multimédia rendszer kijelzőjén, a műszeregység színes TFT képernyőjén, illetve a head-up kijelző szélvédőre vetített képén.

 

TELJES KÖRŰ VÉDELEM – ALAPÁRON

A Toyota Safety Sense aktív biztonsági rendszerei extra segítséget nyújtanak vezetés közben. A stratégiai helyekre beépített radarok és kamerák többféle módon is védik az utasokat: figyelik az autó előtti útszakaszt, észlelve az esetleges veszélyhelyzeteket, ugyanakkor érzékelik a jelzőtáblákat és még sok mást is.

 

Ütközést megelőző biztonsági rendszer (PCS) gyalogosvédelemmel (PD)

A rendszer figyeli az úton felbukkanó járműveket és gyalogosokat. Ha ütközésveszélyt észlel, a berendezés hang- és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, és ha az nem reagál a helyzetnek megfelelően, automatikusan fékez. Ha a vezető fékez, de nem elég erősen, a rendszer megnöveli a féknyomást, hogy elkerülje az ütközést vagy mérsékelje annak súlyosságát.

Adaptív sebességtartó automatika (ACC)

A vezető beavatkozása nélkül is állandó utazósebességet biztosít, miközben tartja az előre beállított követési távolságot az elöl haladó jármű mögött. Ha ez a távolság csökken, a rendszer lassít, és ha kell, akár állóra is fékezi az autót. Ha a követési távolság nő, az autó gyorsítani kezd – ahogy a forgalom engedi –, amíg újra eléri az előre beállított sebességet.

Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDA)

A rendszer az útra felfestett jelzéseket figyelve határozza meg az autó helyzetét a forgalmi sávon belül. Ha a Camry az irányjelző használata nélkül elkezd kisodródni a sávból, a vezető figyelmeztető jelzést kap, és a kormánykerék finoman rezegni kezd.

 

Automatikus távfény-vezérlés (AHB)

Az automatikus távfény-vezérlés optimális látási viszonyokat teremt éjszaka – méghozzá minden közlekedő számára. A szélvédőnél elhelyezett kamera érzékeli a szembejövő járművek fényszóróját, miközben az utcai világítás fényerejét is felméri. A rendszer szükség esetén automatikusan vált a távolsági és a tompított fény között, így a vezető kényelmesen és biztonságosan autózhat, hiszen csak az útra kell figyelnie.

Jelzőtábla-felismerés (RSA)

A jelzőtábla-felismerő rendszer figyeli a közúti jelzőtáblákat, és a műszerfali színes TFT képernyőn meg is jeleníti a fontos információkat, például a pillanatnyi sebességkorlátozást vagy az előzési tilalmat. A rendszer hang- és fényjelzést ad, ha a vezető figyelmen kívül hagyja a jelzőtáblák utasításait.

 

 

NYOLCADIK GENERÁCIÓS TOYOTA CAMRY

A világ legnépszerűbb limuzinja 14 év után visszatér Európába. A Toyota Camry a minőség és megbízhatóság szinonimája. Az első generáció 1982-es bemutatkozása óta az immár kultikusnak számító Toyota modell 19 millió példányban talált gazdára. A típus legújabb, nyolcadik kiadása felülmúlhatatlan stílusával és fejlett technológiai tartalmával minden eddiginél magasabbra helyezi a lécet.

 

1. generáció (1982-1986)

A Toyota Camry első generációja egy elsőkerékhajtású kompakt modell volt, szögletes karosszériája ellenére is rendkívül kedvező légellenállással. Kiváló minősége és remek ár-érték aránya révén a Camry alig néhány éven belül világszerte komoly hírnévre tett szert, gyártása már 1985-ben meghaladta a 250 ezer darabot.

2. generáció (1986-1991)

A második generációs Toyota Camry szedánként mutatkozott be, ám hamarosan megjelent a piacon a kombi változat is - kivéve Japánban. Az új modell áramvonalasabb idomait Amerikában tervezték. A Toyota Camry 1987 őszén jelent meg Európában.

3. generáció (1991-1997)

Az elegáns, harmadik generációs modell alaposan megnőtt: immár 4,72 méter hosszú és 1,77 méter széles volt, kecses kontúrjai még kedvezőbb légellenállást eredményeztek. Az új Camry gazdagabb felszereltséget és nagy teljesítményű motorokat kapott. Egyes Európán kívüli piacokon a középkategóriás szedánon kívül rövidebb, kompakt karosszériával is kapható volt.

4. generáció (1997-2001)

A Toyota Camry negyedik kiadása elegáns sziluettet, rendkívül bőséges felszereltséget és kiemelkedő gyártási minőséget kínált. Az új modell tágasabb, lenyűgözően modern kialakítású belső térrel büszkélkedhetett. Európában kétféle motorral volt elérhető a típus: a 3,0 literes V6-os 190, míg a 2,2 literes erőforrás 130 lóerőt adott le.

5. generáció (2001-2006)

Az ötödik Camry széria az utolsó csavarig vadonatúj autó volt, amely a Toyota Highlander padlólemezére épült. Az orr-rész szokatlanul rövid volt, ami még tágasabb belső teret eredményezett; ezt a megoldást a kompakt szegmensből kölcsönözte a Toyota.

6. generáció (2006-2011)

A hatodik generációs Toyota Camry elsőként kapott hibrid hajtást. A második generációs HSD hajtáslánc egy 2AZ-FXE benzinmotorból, egy elektromotorból, valamint egy fokozatmentes e-CVT sebességváltóból állt. A teljes rendszerteljesítmény elérte a 190 lóerőt. A modell elsőkerékhajtással és összkerékhajtással is rendelhető volt.

7. generáció (2011-2018)

A hetedik generációs modellt vadonatúj, magával ragadó formaterv jellemezte. A motortér ismét hibrid hajtásláncot rejtett, megnövelt teljesítménnyel, ugyanakkor még kedvezőbb üzemanyag-fogyasztással. Akárcsak közvetlen elődje, a hetedik Camry is elérhető volt sportos SE kivitelben, feszesebb felfüggesztéssel, légterelővel és a kormánykerék mögé szerelt váltófülekkel.

8. generáció (2018- )

Az új Camry a különösen innovatív, moduláris TNGA platformra épül, amely a magabiztos vezethetőséget és az érzelemgazdag formatervet kiváló kidolgozási minőséggel és nagyvonalú belső helykínálattal párosítja. Az autó felszereltsége különösen gazdag, és a Toyota Safety Sense aktív biztonsági csomag mellett negyedik generációs, 218 lóerős hibrid hajtásláncot kínál.

 

Galériák

Camry