Miután 20 éven át diktáltuk a tempót a hibridek piacán, úgy éreztük, itt az ideje, hogy ezt a hajtási módot még vonzóbbá tegyük vásárlóink számára. A még élvezetesebb menetdinamikát kínáló vadonatúj, 2,0 literes hibrid rendszer az Aurisban mutatkozik be. A vezetés öröme az új AYGO megalkotásánál is fontos célunk volt. A GR Supra Racing tanulmányautó a legendás Supra sportkocsi visszatérését vetíti előre.
Az idei Genfi Autószalonon a Toyota még egyértelműbbé teszi, hogy az emberi mozgást segítő vállalattá kíván válni, szorosan kapcsolódva az olimpiai és paralimpiai mozgalomhoz; ennek jegyében született meg új üzenetünk: ‘Start Your Impossible’, azaz 'Vágj bele a lehetetlenbe!' Célunk, hogy mindenki számára még teljesebb mobilitást biztosítsunk, s e törekvésünket három elektromos jármű, a Concept-i, a Concept-i RIDE és a Concept-i WALK bemutatásával példázzuk.
Mesterséges intelligenciája és fejlett konnektivitása révén a Concept-i kiismeri vezetője habitusát és szokásait. Az autó önvezető funkciója kényelmesebbé, biztonságosabbá és kellemesebbé varázsolja az utazásokat. A Concept-i RIDE kialakítása tökéletesen megfelel a mozgáskorlátozottak - például a kerekes széket használók - számára. A Concept-i WALK egy kompakt, sokoldalú és könnyen irányítható jármű, amellyel a kizárólag gyalogosok számára fenntartott területeken is remekül lehet közlekedni.
Mindemellett a Toyota már az új generációs hidrogénhajtáson dolgozik, amit be is építettünk a Fine-Comfort Ride járműbe. Ez a jövőbe mutató üzemanyagcellás autó egy prémium szedán formavilágát, 1000 kilométeres hatótávot, gyors feltöltést és nulla károsanyag-kibocsátást kínál.
A Toyota mindig büszke volt arra, hogy odafigyelt vásárlóira, és reagált a visszajelzéseikre. Miután 20 éven át diktáltuk a tempót a hibridek piacán, és több mint 11 millió autót adtunk el világszerte, úgy éreztük, ideje továbbfejlesztenünk hibridjeinket, hogy azok egy új vásárlótípus érdeklődését is felkeltsék.
Ezért úgy döntöttünk, hogy legfontosabb modelljeinkhez ezentúl kétféle hibrid hajtást is kínálunk; ez a folyamat az új Aurissal kezdődik, amelynek kínálatában a standard 1,8 literes hajtás mellett most egy vadonatúj, 2,0 literes rendszer is megjelenik, teljes egészében kiaknázva az újonnan bevezetett Toyota Új Globális Platform (TNGA) előnyeit, vagyis a magasabb szintű rugózási kényelmet, menetstabilitást, irányíthatóságot és vezetési élményt.
Az elődjénél hosszabb és alacsonyabb építésű új Auris sokkal dinamikusabb formavilággal és látványosabb orrkialakítással lép piacra. A 40 mm-rel hosszabb és mintegy 20 mm-rel alacsonyabb autó azonban nemcsak karcsúbb lett, hanem vezetője az előtte húzódó utat is jobban átláthatja.
Az új Toyota AYGO a 2018-as Genfi Autószalonon mutatkozik be; a még fiatalosabb megjelenésű és nagyobb teljesítményű kisautó minden eddiginél élvezetesebb vezetési élményt kínál.
Megtartottuk az AYGO ikonikus ‘X’ orrkialakítását, de a korábbi kétdimenziós grafikát erőteljesebb, térhatású elemmé formáltuk. Az új modell kínálatát úgy alakítottuk ki, hogy a legkülönfélébb vásárlói igényeknek és elvárásoknak is megfeleljen. Az új, gazdag felszereltségű x-clusiv változat például háromféle árnyalat közül kiválasztható kéttónusú fényezéssel egészíti ki az x-play kivitel alapfelszereltségét. Emellett két különleges kiadású modell, az x-cite és az x-trend is megjelenik majd, időről időre izgalmasan frissítve fel az AYGO kínálatát.
Az új AYGO teljesítményét és menetdinamikáját is tovább javítottuk, így az autó még fürgébb lesz a nagyvárosi forgalomban, ám üzemanyag-fogyasztása ettől még ugyanúgy a kategória legjobb értéke marad.
A TOYOTA GAZOO Racing márka tavaly született azzal a küldetéssel, hogy - a motorsportban megmérettetve technológiáinkat és továbbképezve munkatársainkat - egyre jobb autókat alkothassunk az országutakra. A TOYOTA GAZOO Racing által készített GR Supra Racing tanulmányautó tökéletesen testesíti meg 'a vezetés öröme' filozófiánkat, ami az egyik alapköve annak, hogy a Toyoták egyre jobbá váljanak.
A Genfi Autószalonon bemutatkozó GR tanulmány célja, hogy újra életre keltse a Toyota leghíresebb sportkocsijának nevét és szellemiségét, megerősítve a Toyota szándékát, hogy újra piacra lép a legendás Supra modellel. A koncepcióautó egyben azt is bemutatja, milyen lehetőségek rejlenek egy olyan gépben, ami ugyanúgy helyt áll a versenypályákon, mint az országúton. A kompakt méretű, kétajtós GR Supra Racing tanulmányautó klasszikus orrmotoros-hátsókerékhajtású konfigurációval és modern, kis tömegű anyagokból álló szerkezettel készült.