Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a toyotaemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el

Hibrid innováció

Nézze meg a hybrid katalógust!

 

 

 

 

A Toyota full hibrid hajtását három, egymással összekapcsolt részegység alkotja: benzinmotor, elektromotor és akkumulátor. A rendszer működésének kulcsa az energiaáramlás összehangolása e három berendezés között. Az elektromotor energiát nyer vissza a fékezésből, egyenletes menetsebesség mellett pedig az akkumulátorhoz továbbítja a fölösleges energiát, hogy az később felhasználható legyen – például akkor, amikor az autó egy forgalmi dugóban araszolgat. Így az akkumulátort sosem kell külön feltölteni, és az üzemanyag-fogyasztás a lehető legalacsonyabb marad.

 

Megállás

Ha vár valakire, vagy egy piros lámpánál áll, a motorok készenléti üzemmódba kapcsolnak. Az autó ilyenkor sem zajt, sem pedig káros anyagokat nem bocsát ki.

Elindulás

Amikor finoman elindul egy lámpától, vagy kigördül egy parkolóból, körülbelül 50 km/órás sebességig a hibrid kizárólag az elektromotor erejével halad, vagyis egyáltalán nem fogyaszt üzemanyagot. Akár 2 kilométeren át is autózhat így.

Egyenletes sebesség

Lassú, egyenletes sebességű haladásnál a hibrid csupán az elektromotor kisegítésére használja a benzinmotort.

Gyorítás

Ha padlóig tapossa a gázpedált, mindkét motor a legnagyobb teljesítménnyel működik. De ha röviden felengedi a pedált, majd azonnal újra lenyomja, máris sokkal kisebb fogyasztással haladhat tovább – ugyanazzal a sebességgel.

Fékezés

Fékezéskor a hibrid rendszer leválasztja a benzinmotort, visszanyeri a mozgási energiát és tölti az akkumulátort. Ha teheti, fékezzen finoman és egyenletesen, a lehető leghosszabb ideig, mert az akkumulátor töltése ilyenkor a leghatékonyabb.

 

 

ÚJ RAV4 HYBRID

Most 9 790 000 Ft

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára Tesztvezetés

PRIUS PLUG-IN

Most 12 300 000 Ft

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára

YARIS HYBRID 2019

Most 5 210 000 Ft-tól

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára Tesztvezetés

TOYOTA C-HR HYBRID

Most 8 225 000 Ft-tól

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára Tesztvezetés

ÚJ COROLLA HB HYBRID

Most 7 090 000 Ft-tól

Tovább a modell honlapjára Árlista letöltése Tesztvezetés

ÚJ COROLLA TS HYBRID

Most 7 300 000 Ft-tól

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára Tesztvezetés

ÚJ COROLLA SD HYBRID

Most 7 190 000 Ft-tól

Árlista letöltése Tovább a modell honlapjára Tesztvezetés

 

 

 

Videók

  • Ismerje meg a hybrideket!
1. Minőség
2.Garancia
3.Szervíz
4.Finanszírozás
5.Toyota Hibrid Szerviz Program
6.Ismerje meg a hibrid hajtást
7.Inteligens dizájn
8.Első a hibridek között

Videók

  • Ismerje meg a hybrideket!
1.A hibrid számokban
2.Hybrid, teljes fenntartási költségek
3.Hybrid a motorsportban
4.A Hybrid alapjai
5.Hybrid, árak és fenntartás
6.Hybrid vezetési kényelem
7.Hybrid akkumulátor